1 lipca 2013

Udany dzien

Heii <3

Wiec juz jestem w Polsce, i dzisiaj pierwszy dzien to z Julita sie oczywiscie spotkalam. Tak sie ucieszylam jak ja zobaczylam<3 Poszlysmy po taka Gosia, i poszlysmy wszystkie na shake, lody i hamburgera. Potem poprostu chodzilysmy sobie po miescie. Gosia musiala isc, wiec zadzwonilysmy po Kasie. Z nia tez do klasy chodzilam jak mieszkalam w Polsce. Wiec tak w sumie to robilysmy duzo i nic. Ale fajnie bylo tak sie z nimi spotkac po roku czasu. Tylko szkoda, ze Natalia (moja bff) wyjechala do Nicei, i wraca jak ja juz jade do Norwegii-,- Wiec sie nie zobaczymy przez 2 lata!-,-

Zdjecia z dzisiaj (przepraszam, ale byly robione telefonem) :






                                                                            Julita i jej rapsy :D
                                                                              Moj ziomal ;*

                                       Nie znalazlam z moim imieniem, to wzielam z babelkiem. hahah, cute<3



Jutro jade na zakupy z Zuza<3 Juz sie nie moge doczekac!<3





-Wiktoriaah

2 komentarze:

  1. babelek <3 jakie pozytywne footy :D ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia. ;) *O*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3