13 listopada 2013

My panda is finally 14!

                                                                          siema ;*

Dzisiaj moja panda nareszcie ma 14 lat! I tutaj oczywiscie mowie o Tonje, hahah. Spiewalismy jej dzisiaj w szkole chyba z 3 razy, hahah, strasznie sie zawsydzila za kazdym razem, i ja rozumiem bo ja tez tak nie lubie stac na biurku, i wszyscy sie na ciebie gapia i spiewaja, no ale taki juz los urodzin. Dzisiaj mialam strasznie duzo lekcji, i malo co sie wyrobilam. Mialam chyba z 20 zadan z matmy, 10 zadan z przyrody, 8-9 zadan z nynorsk(taki drugi norweski ktorego sie musimy uczyc), i kilka zadan z histori. Masakra jakas. Za jakas godzine ide na tance. Dzisiaj skonczymy choreografie do jednego tanca. W sumie to mamy ich 3. Dwa z nich sa w stylu modern, a trzeci to troche w stylu pop. Juz sie nie moge doczekac przed swietami, bo bedziemy mieli taki wielki show przed naszymi rodzicami, i ogolnie publikom. A juz po swietach moze zostane instruktorem tanca. Zalezy jeszcze czy zdam taki kurs dla instruktorow, no i czy bede jedna z najlepszych, bo miejsc jest z 5-6, a chetnych chyba z 12. Wczoraj bylam u Tonje caly dzien, bo jej nie pasowalo zebym dzisiaj do niej przyszla. Jak zwykle bylo duzo smiechu i wyglupiania sie. Zawsze jak jestesmy razem to tak jest. Nigdy nie jest nudno, na serio. Mam pare zdjec z wczoraj, ale sa robione telefonem. 





             Happy birthday Tonje! <3

            wspomnienia :* loveu <3


Znacie kogos kto tez dzisiaj ma urodziny?
Macie tez tak duzo lekcji?



-Wiktoriaah

18 komentarzy:

  1. Życz jej Sto Lat :)

    http://isolated-from-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla twojej przyjaciółki ;**
    Ja też nie lubię jak mi śpiewają ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś taka śliczna i szczęśliwa! Zazdroszę Ci strasznie! ;c
    Ps. Zatańczysz dla nas na video? Proszę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego dla Tonje!

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka fajna sklejka *o*
    mam nadzieje,że uda ci się dostać na ten kurs,trzymam kciuki xoxo

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz sie na niego dostalam, teraz musze go skonczyc, i potem zdecyduja czy zostane instruktorem, czy nie :)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Twojej przyjaciółki! :)
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego dla Tonje ;3
    fajne zdjęcia..:D
    http://me-and-my-world-agacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam nikogo kto ma dzis urodziny, ale ja mam jutro :)
    I wszystkiego najlepszego dla Tonje :))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam w poniedziałek urodziny ;)
    Wszystkiego najlepszego dla Tonje !
    http://juliablog113.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla Tonje! :)
    Śliczne zdjęcia i kolaż.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie w środy też jest jakaś masakra xd

    OdpowiedzUsuń
  12. pozytywne zdjęcia haha
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wsyzstkiego najlepszego dla Tonje <3
    ja też niestety mam tyle lekcji i nauki ;c

    Zapraszam na mojego bloga domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego dla Tonje ;P
    Zapraszam ;) http://ronieandmary.blogspot.com/ (za obserwacje staram się odwdzięczyć)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spełnienia marzeń! :3 Kocham Twojego bloga po prostu ^^ Ja też chodziłam na tańce :3 Niestety już nie mamy zajęć ;c Ale dają wycisk w szkole ;o

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3