7 stycznia 2014

Visit post

Heihei <3 
Nazywam się Marika i prowadzę bloga (tutaj). Tak samo jak Wiktoria jestem z Norwegii, a tak dokładnie to mieszkam tu 3 lata. Norwegia i Polska różnią się można powiedzieć prawie wszystkim. Tutaj wszytko jest łatwiejsze, nikt się nie stresuje, wszystko dzieje się tak wolno, ale mimo to moim największym marzeniem jest wrócić do Polski. Mieszkam w pięknym kraju, ale bardzo tęsknie za moimi przyjaciółmi i rodzina <3.
Ale teraz do tematu. Razem z Wiktoria wymieniłyśmy się postami na naszych blogach. To był taki mały wyjątek, ponieważ ani ja ani ona nie godzimy się na takie wymiany. Wiec pierwszy raz pisze posta na innym blogu i nie wiem jak mi to wyjdzie tak dokładnie.
Wiktoria jest cudowną, milą i śmieszną osobą, uwierzcie mi. Potrafi zawsze poprawić mi humor. Niestety nigdy nie widziałyśmy się na żywo, choć miałyśmy taką okazje. Szkoda, bo bardzo chciałabym się z nią spotkać. Z tego co wiem jest na prawdę uprzejma, bardzo ładna i zabawna. Widać po niej, ze lubi się śmiać, dlatego bardzo jej tego zazdroszczę, ze potrafi pocieszać innych. Dość często piszemy razem na facebooku, asku, raz nawet na tinychacie. Nie wyobrażacie sobie jak można się z nią pośmiać. Pomagamy sobie nawzajem, doradzamy i wspieramy. Wiem, ze zawsze mogę jej zaufać. Nie raz wydaje mi się jakbym znała ja już dłuższy czas. Doceniam ja za to ze zawsze jest uśmiechnięta, nie przejmuje się niczym innym. Jestem bardzo szczęśliwa, ze mogłam się z nią zaprzyjaźnić.

17 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły u mnie. :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twojego bloga :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, jesteś naprawdę fotogeniczna :* tak jak WIKTORIA :) ZAPRASZAM DO MNIE: www.1oluska.blogspot.com :) SERDECZNIE ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiktoria wygląda na bardzo wesołą i miłą osobę :*
    Ja czytam i twojego i Wiktorii bloga

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dziwię się że tęsknisz za bliskimi :)
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisałaś ;)
    pozazdrościć włosów *_*

    http://emilkaimartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, już od dawna czytam twojego i Wiktorii bloga i obydwie jesteście wspaniałymi bloggerkami. ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiana blogaa. ♥ haha Wiktoria cudowna♥ i Marika też obserwujee obiee <3

    http://ola-ollaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. obyście się jak najszybciej spotkały <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ślicznotka *__*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, ostatni post o przetłuszczających się włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie piszesz, będę śledziła twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz super włosy i oczy. Bardzo lubię Norwegię:)
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.com/2014/01/zakadki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam Twojego bloga, jesteś śliczna :)

    http://matrelsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że Wiktoria jest wesołą osobą, przynajmniej widac tak na zdjęciach, bo przecież nie znam jej osobiście :))

    MÓJ BLOG <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteście obie bardzo fajne i ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie jesteście ładne i fajnie piszecie posty <3

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3