14 lutego 2014

Ferie


                                                                               Heyhey <3

Nareszcie ferie! Tak juz sie nie moglam ich doczekac, ale w koncu nadeszly. Wiem ze dla niektorych z was to juz koniec feri, ale myslcie pozytywnie! Moje trwaja tylko tydzien, ale lepsze to niz nic. Mam nadzieje ze podczas feri ten snieg stopnieje, bo mam go juz powoli dosyc. Wlasciwie to nie snieg, tylko chlapa. Hateiiit. Moje plany na ferie to spanie, bycie z przyjaciolmi, trenowac, gadac duzo na skype z Elisa, obejrzec do konca sezon 3 pretty little liars, i nagrac dla was lookbook. Juz snieg nie pada, a teraz jak sa ferie to bede miala czas, wiec miejmy nadzieje ze mi sie to uda. Wczorajsze mecze z siatki nie byly najlepsze, bo wszystko przegralysmy i bylysmy na piatym miejscu, hahah. Chlopacy byli na nas troche zli, bo oni zajeli trzecie miejsce, ale trudno. Dzisiaj na gotowaniu zrobilam z moja grupa pizze, i ciasto z marchewka, mniam <3 Idealne zakonczenie szkoly przed feriami, plus ze jeszcze dostalam 5 i 5+ z gotowania. Jestem naprawde z siebie dumna ze jeszcze zadnej czworki w tym roku nie dostalam, hahah. Ostatnio tez do mnie przyszla ta oto bluza z choies. Jest w moim stylu, i ja poprostu uwielbiam. 

                                                                              bluza- klik





Jak wam sie podoba bluza?
Tez macie teraz ferie, a moze juz wam sie koncza?





-Wiktoriaah

31 komentarzy:

  1. jaka ślicznotka ja też zaczynam ferie



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się dzisiaj zaczynają :D
    Śliczna bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super zajecia z gotowania :) lubie gotowac wiec szkoda ze takich zajec nie mualam ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hejjka ja dopiero mam dzis ferie + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się dzisiaj zaczynają <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś :) udanych ferrii ja niestety je koncze :(

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też dzisiaj zaczęłam ferie,tyle że moje będą trwać dwa tygodnieć,pewnie minął bardzo szybko.
    śliczna bluza <3

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety kończę już ferie :>
    Bluza jest śliczna! <3

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OBSERWACJA=OBSERWACJA

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dziś zaczynam ferie. :) Bluza jest świetna. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Także sie ciesze z 'chwili' wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się akurat skończyły teraz ;<
    Czas wrócić do rzeczywistości :)


    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna bluza :)
    Moje ferie właśnie się kończą, teraz pozostaje mi czekać święta wielkanocne, a Tobie życzę udanych ferii! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się ferie właśnie kończą ;c nie mogę się doczekać lookbook'a ;)

    l0veeyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna bluza ;)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się właśnie kończą ferie ;c Twoje na pewno będą udane, życzę ci tego!
    Śliczne zdjęcia i bluza.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi sie już dawno ferie skończyły jakieś 2 tyg. temu.
    sliczna bluza <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się kończą ferie, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy. Haha! Nie mogę się doczekac lookbooka! :) Świetna bluza<3

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna bluza!
    Wszystkiego najlepszego z okazji walentynek!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza cudna! *.*
    Mi na szczęście się dopiero zaczynają c;
    Widzę, że tobie też ^^

    http://natalia-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bluza świetna :3
    też zaczęłam ferie :DD

    OdpowiedzUsuń
  21. od dawna nie mam ferii ;c śliczna bluza <3

    mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczna bluza :)
    Ja wlasnie koncze ferie :/
    Udanych ferii :)

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. U nas tego śniegu co nic, bluza mi się nawet podoba :) Ja już miałam swoje ferie, przydałyby się jeszcze jedne :)

    http://our-womenly-style.blogspot.com/2014/02/097winter-session-with-sun.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna bluza i ja właśnie oficjalnie od dzisiaj zaczełam ferie :*
    najkalove.blogspot.com
    najkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. moje ferie się kończą :(


    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już od tygodnia chodzę do szkoły. U mnie też jest taka chlapa :(

    trusiolog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo podoba mi się twoja bluza < 3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju jaka ty piękna *o*
    Uwielbiam twojego bloga <3 Na pewno będę tu częściej wpadać :)) + Obserwuję :)))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://wiktooria-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też dopiero zaczęłam ferie <3 śliczna bluza, mój gust ;) ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3