16 lutego 2014

Finally with her again



Heihei! Ten weekend spedzilam bardzo fajnie, a najbardziej dzisiejszy dzien. Rano pojechalam na spotkanie do bierzmowania, a nim pojechalysmy z Ola najpierw na hale gdzie grala druzyna w ktorej ona gra, z druzyna z mojej miejscowosci, wiec wszystkich tam znalam. I przegrali, hahah, nic nowego. W kazdym razie po tym pojechalysmy do niej. Ogladalysmy film, robilysmy zdjecia i mialysmy glupawke, hahahah, kocham takie dni. Naprawde z Ola nie znamy sie dlugo, zaledwie jakies pare miesiecy, a czuje jakbysmy sie juz znali pare dobrych lat. Fajnie jest teraz pomyslec ze nie musze sie wczesnie klasc spac, bo jutro szkola. Moge sobie spac do pozna, zjesc spokojnie sniadanie, i miec poprostu czas. Jeszcze nie zdazylam nagrac lookbook'a, bo jest straszna chlapa na dworze, ale postaram sie jutro, lub jeszcze w tygodniu go nagrac. 

                                                                     loveu <3 (jej blog- klik)





A jak wy spedziliscie weekend?





-Wiktoriaah

22 komentarze:

  1. Najfajniejszy ten ostatni kolaż! Mi niestety skończyły się ferie i jutro do szkoły omg masakr a;(((

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. znam to, nie znasz kogoś zbyt długo a masz wrażenie, że znacie się całe życie :D
    Piękne zdjęcia! *-*

    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia <3 Jejku uwielbiam i Ciebie i Ole, jesteście prześwietne <3

    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musialo byc swietnie ! To fajnie ze nie znacie sie dlugo a juz sie przyjaznicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyglądasz na 14 lat :o
    obserwuje
    www,waytolov3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie ! fajnie ze masz ferie :( ja właśnie zbieram się do szkoły :D

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niedzielę spędziłam z przyjaciółmi. :) Ładne zdjęcia! ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznotki! ja w weekend siedziałam w domu ale zaraz wychodze



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku masz na prawdę typową norweską urodę! Jesteś śliczna po prostu! :D

    sweeet-and-bitter.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cały weekend jadłam i teraz musze to wyćwiczyć ;p pozdrawiam :)

    zapraszam do siebie na nowego posta!
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te wasze wspólne zdjęcia! Miłych "ferii" ;)

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia <3 widziałam na asku efekty waszej nudy xD
    fajnie, że masz taką bliską osobę :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś! Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, piszę opowiadania, a tu masz 1 część :))
    http://www.photoblog.pl/rore/164933171/someone-in-love-cz-1.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3