16 sierpnia 2014

Holiday is almost over


Heihei. Wszystko ostatnio sie tak szybko dzieje. Wakacje mi sie koncza za zaledwie jeden dzien. W poniedzialek ide juz do szkoly. Na poczatku beda problemy ze wstawaniem jak zawsze, potem wpadne w rutyne i juz bedzie dobrze. Bede miala jeszcze wiecej nauki niz do tej pory po ostatnia klasa gimnazjum to najtrudniejsza klasa. Bede wszystkie egzaminy, od ktorych zalezy czy sie dostane do tego liceum do ktorego chce. Czeka mnie pracowity rok, ale mysle ze jestem gotowa. Te wakacje mi tak szybko minely, ale byly to zdecydowanie najlepsze wakacje w moim zyciu. Spedzilam miesiac wspanialego czasu w Polsce, z moja rodzina i przyjaciolmi. Bylam na wycieczce z klasa w Polsce i Niemczech ktora zapamietam do konca zycia. A reszte wakacji spedzilam z przyjaciolmi tutaj, i na blogowaniu. Nadal nie moge uwierzyc ze to juz sie konczy. Cieplo, spanie do pozna & miec duzo wolnego czasu. Z reguly jestem optypistka, ale teraz nawet nie chce mi sie myslec o tym ze w poniedzialek juz bede siedziala w lawce i sie uczyla. Takie jest juz zycie, i trzeba wyciagnac ze wszystkiego jakies zalety. "Don't cry because it's over, smile because it happened." Najwazniejsze ze bede wspominala te wakacje najlepiej ze wszystkich, i jestem na prawde szczesliwa i wdzieczna ze moglam te wakacje tak wspaniale przezyc. 


crop top- klik








-Wiktoriaah

17 komentarzy:

  1. Nie wiem jak w Norwegii, ale tutaj tak samo 3 gimnazjaliści boją się egzaminów. Ja swój pisałam przed wakacjami i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie ma się czego bać, zdarza się, że właśnie przez stres zapomina się podstawowych rzeczy, najlepiej tuż przed samym egzaminem się odstresować, bo wiadomo, że to normalne :/
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszydtko co dobbre szybko sie konczy. My mamy jeszcze [tylko] dwa tygodnie ale i tak pewnie szybko zleci :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w ostatniej klasie, śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, super : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia <3
    powodzenia Ci życzę w szkole! :D
    niestety, wakacje minęły w mgnieniu oka :\\

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia ;D Szkoda, że idziesz do szkoły już w poniedziałek ;c
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/ Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w szkole. :) Ja mieszkam w Holandii i oficjalnie zaczynam dopiero od 8 września.
    http://pamietnik-internautki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  8. ten crop top jest świetny ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoła nie zając nie ucieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też jestem w ostatniej klasie gimnazjum i nie mam pojęcia na co chcę iść ;/
    śliczne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie zawsze dotychczas pierwsze klasy były najgorsze, bo wszystko jest nowe i ciężko się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi tez szybko zlecialo , miejmy nadzieje ze ten rok tez szybko minie , przeciez moze byc tylko lepiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja za dwa tygodnie wracam do szkoły, miejmy nadzieje że ten rok minie szybko:/ co do testów, to dasz radę, zostało jeszcze troche czasu:)

    http://viictoria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. no to powodzenia w szkole ;) nie spóźnij się pierwszego dnia ;) fajny top... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też idę do 3 klasy gimnazjum i egzaminami również się stresuję ;/ tak samo tym czy dostanę się do wybranego liceum ;/ no ale cóż, trzeba myśleć pozytywnie! Powodzenia ;3
    http://la-vie-est-cruelle.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oh mi też tak szybko mijają wakacje :/

    cheerie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliiiczne fotki ;d

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3