22 marca 2015

Spring has arrived

Hei babes!❤️ Zblizamy sie do konca weekendu z czego oczywiscie nie jest mi do smiechu, ale nie narzekam bo zostalo jedynie 5 dni do przerwy wielkanocnej. Bede miala ponad tydzien wolnego z czego jestem bardzo szczesliwa. W tym tygodniu zostaly mi ostatnie dwa sprawdziany, i po feriach zaczynaja sie egzaminy. Te polrocze strasznie szybko leci, i nawet nie wiem kiedy to zlecialo. Jeszcze niedawno zaczynalam w 3. klasie, a juz za niecale 3 miesiace koniec roku. Pogoda sie polepsza, i jest coraz cieplej. Najwazniejsze dla mnie jest slonce, i na szczescie dzisiaj sie w koncu pojawilo bo przez caly tydzien bylo go brak. Jak juz mowilam w piatek bylam na koncercie Katy Perry. Byla to na prawde niezapomniana noc. Pojechalysmy tam razem z Tonje i mialysmy miejsca stojace. Stalysmy przy samej barierce, wiec nam sie udalo. Koncert byl niesamowity! Tyle efektow, kolorow i przede wszystkim Katy! Byla niesamowita, i ten koncert byl naprawde jednym z najlepszych przezyc w moim zyciu❤️

                           bluzka klik // szal klik // kurtka klik // spodnie ginatricot // buty converse // okulary Rhodos


               
 Niezapomniana noc❤️






-Wiktoria

10 komentarzy:

  1. Wpadam regularnie i widzę, że mój nagłówek pięknie się prezentuje, a autorka bloga się nie zmienia. Tak trzymać!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :) Zazdroszczę Ci tego koncertu! :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia i stylizacja :) Zaobserwuję bloga, szkoda ze wczesniej go nie widzialem.
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę koncertu ;). ♥
    Julcze-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam przyjaciółkę która była na tym koncercie :)
    Pozdrawiam
    dudu-dudek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę koncertu :)
    Bardzo podoba mi się twój szalik :)
    Pozdrawiam :)
    aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super : ))

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś bardzo ładna!

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3