29 lipca 2015

Summer wishlist

kolorowy top klik // czarne spodenki klik // top w paski klik // jeansowe spodenki klik // okulary klik



bikini klik // kombinezon klik // spodnie klik // top w paski klik // spodenki klik



kombinezon klik // szara bluzka klik // spodenki klik // okulary klik // czarno-bialy top klik


kamizelka klik // spodnica maxi klik// spodnica w paski klik // spodenki klik // czarny top klik



Mimo ze pogoda w Norwegii nie jest najlepsza, to ja nadal kupuje i zamawiam letnie ubrania. Mam wrecz na nie obsesje, i dlugo czasu minie zanim sie przestawie w jesienny klimat. Jutro wyjezdzam do Lotwy na cztery dni, wiec przez ten czas sie nie beda pojawiaja posty ani filmiki. Jesli chcecie byc ze mna na bierzaco podczas mojego pobytu to mnie dodajcie na snapchacie "wiktoriaah"❤️



Moje najnowsze filmiki❤️




-Wiktoria

5 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy, a filmiki już obejrzane :)

    martynawankiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nadal zamawiam letnie ubrania, haha :D
    Uczciwie poklikałam ;))
    Miłego wyjazdu!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny blog i piekne zdjęcia a ja zapraszam do mnie http://angelikao-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuchy :D A co do snapa to już dawno Cię dodałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te wszystkie letnie ubrania, nic tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3